Samodzielna przeprowadzka biura to niepotrzebny koszt dla firmy, strata czasu pracy, a w efekcie spadek zysków i obnizenie wydajności pracowników.
Prawidłowo zorganizowana przeprowadzka biura wymaga pewnego doświadczenia i profesjonalnego przenoszenia drogiego, nowoczesnego sprzętu bez strat i szkód dla firmy.
Specjalistyczna firma transportowa EA LOGISTIC świadczy pełen zakres usług logistycznych w zakresie relokacji biur.
Możemy pomóc Twojej organizacji przenieść się do nowego miejsca pracy bez zakłóceń, utrzymując efektywność pracy Twojego zespołu.
Realizujemy przeprowadzki biur:
- — Dla osób prawnych
- — Dla dużych organizacji i fabryk
- — Dla małych i średnich przedsiębiorstw
- — Urzędów państwowych
- — Centrów i for wystawowych
- — Relokacja organizacji, koncernów, fabryk i supermarketów.
EA Logistic to międzynarodowa firma logistyczna posiadająca oddziały w Polsce i Chinach.
Korzystamy z własnej floty oraz partnerskiej sieci pojazdów na terenie całej Polski i Europy.
Zapewniamy przejrzystość i szybkość transportu dzięki:
- usprawnione procesy i infrastruktura logistyczna
- sieci własnych i partnerskich kompleksów magazynowych klasy A w Polsce i Chinach










Jak przebiega proces relokacji biura
EA LOGISTIC organizuje każdą przeprowadzkę biura „pod klucz”, w jak najkrótszym czasie i w efektywny sposób:
- — Złożenie zgłoszenia chęci relokacji
- — Sporządzenie zarysu pracy do wykonania, opracowanie planu działania
- — Przygotowanie planu transportu sprzętu biurowego
- — Remanent mienia i inwentaryzacja przedmiotów wartościowych
- — Prace demontażowe
- — Przygotowanie sprzętu biurowego, komputerów, sejfów, dokumentów i mebli do relokacji
- — Profesjonalne opakowanie
- — Obliczanie objętości i masy ładunku
- — Wybór najlepszego pojazdu.
- — Podpisanie umowy o świadczenie usług i odpowiedzialności
- — Załadunek sprzętu biurowego przez profesjonalnych przewoźników w wyznaczonym terminie
- — Pełna eskorta i monitoring, zapewniające wsparcie informacyjne o ruchach pojazdów
- — Po przyjeździe pod wskazany adres rozładowujemy meble, wnosimy je na piętro i montujemy.
- — Usuwanie nadmiaru śmieci i materiałów opakowaniowych.
- — Na koniec wykonanych prac dostarczamy certyfikaty, dowody dostawy i faktury.
Cechy transportu biurowego
Ze względu na dużą złożoność przeprowadzek biur i przenoszenia dokumentów, konieczne jest wcześniejsze przygotowanie się do transportu z uwzględnieniem jego specyfiki:
- — Transportowane w czystych ciężarówkach ze specjalnymi mocowaniami i wyściełanymi osłonami
- — Przeniesienie sejfu i archiwum dokumentów wymaga specjalnych pasów mocujących, a także podnośnika w przypadku wnoszenia na piętro.
- — W razie potrzeby przedmioty biurowe, sejf i archiwum z dokumentami mogą zostać przekazane firmie transportowej do przechowania i dalszego transportu.
- — Materiał do pakowania i pudła należy wcześniej zamówić w firmie transportowej
- — Jeśli przeprowadzka biura nie jest planowana w najbliższym czasie, można przygotować się do niej z wyprzedzeniem i zaplanować budżet na przeprowadzkę: sporządzić dogodny harmonogram, wybrać trasę i zarezerwować ciężarówkę.
- — Przy relokacji sklepów spożywczych dostępne są samochody – chłodnie do przewozu świeżej żywności i mrożonek.
- — Sprzęt fabryczny, maszyny są transportowane w wielkogabarytowych ciężarówkach.
- — Należy wcześniej zadbać o plan rozmieszczenia sprzętu, mebli biurowych i sejfu w nowej lokalizacji.
- — Oznaczanie pudełek i rzeczy zgodnie z nowym układem na planie, aby szybciej rozładować pudełka zgodnie z numeracją.
- — Z wyprzedzeniem sprawdź godziny otwarcia nowej przestrzeni biurowej, godziny wjazdu i wyjazdu oraz uzyskaj pozwolenie na wjazd samochodów ciężarowych do budynku lub centrum biznesowego.
Wszelkie próby samodzielnego przenoszenia sprzętu i mebli biurowych mogą zakończyć się zniszczeniem biura, utratą cennej dokumentacji oraz uszkodzeniem mienia biurowego.
Bez profesjonalnej siły roboczej, monterów i wózków widłowych przeprowadzka zajmie dużo czasu na rozładowanie i zainstalowanie sprzętu komputerowego, a tym samym zwiększy przestoje i utratę zysków zarówno małych firm, jak i dużych przedsiębiorstw.
Korzyści z pracy z nami
Zorganizowanie przeprowadzki z wyspecjalizowaną firmą transportową ma wiele zalet:
- — Całodobowe wsparcie i monitorowanie ładunku w czasie rzeczywistym
- — Możliwość przeprowadzki biura po godzinach lub w weekendy
- — Gwarantowane bezpieczeństwo Twoich rzeczy i ostrożny transport
- — Podpisanie umowy o świadczenie usług z pełną odpowiedzialnością finansową
- — Ubezpieczenie mienia biurowego na korzystnych warunkach
- — Stałe ceny zapisane w umowie
- — Skoordynowana i sprawna praca ekip przeprowadzkowych, monterów, monterów mebli i tragarzy na każdym etapie przeprowadzki, od zdejmowania zasłon po ustawianie mebli w nowym biurze.
- — Stosowanie specjalnego sprzętu i specjalnych urządzeń do szybkiego schodzenia i wchodzenia na piętra
- — Przygotowanie miejsca pracy dla pracowników firmy
- — Własne magazyny do przechowywania sprzętu biurowego i cennej dokumentacji przez dowolny okres czasu
Jeśli chcesz przenieść meble biurowe w jak najkrótszym czasie, nie zakłócając pracy swoich pracowników – EA LOGISTIC zajmie się przeprowadzką mebli biurowych i ładunku przy minimalnych zakłóceniach.
Koszt usług
Cena przeprowadzki biura zależy od zakresu świadczonych usług:
- — Odległość
W przypadku relokacji biura w granicach miasta, koszt wynajętego transportu liczony jest według stawki godzinowej.
Trasa dla przeprowadzki biura do innego miasta lub kraju liczona jest za przejechane kilometry.
- — Pracownicy
W zależności od ilości zapewnionych pracowników i wykorzystanych godzin ich pracy – płatność jest za godzinę.
- — Prace załadunkowe i rozładunkowe
Wnoszenie na piętro, montaż/demontaż mebli, demontaż i montaż rolet, ekranu plazmowego, projektora, sprzętu demonstracyjnego.
- — Opakowanie
Wszystkie cenne i kruche urządzenia są profesjonalnie zapakowane, dokumenty w pojemniku ochronnym z pełnym spisem. Do każdego rodzaju mienia stosuje się określony rodzaj materiału opakowaniowego.
W przypadku przeprowadzki biura wszystkie powyższe usługi zawarte są w podstawowej taryfie „pod klucz”.
Indywidualne podejście do każdego klienta
Każde zapytanie rozpatrujemy indywidualnie, zapewniając najlepszą możliwą cenę za przeprowadzki biur, trzymając się określonego budżetu.
Powierzenie przeprowadzki biura firmie transportowej oznacza:
- — Oszczędność własnego czasu pracy
- — Transport w dogodnym czasie
- — Eliminacja wielu problemów, związanych z poszukiwaniem opakowań, podnoszeniem ciężarów, demontażem i odłączaniem urządzeń biurowych i sprzętu komputerowego
- — Znalezienie właściwej trasy
- — Sporządzanie dokumentacji i zezwoleń na ruch samochodów ciężarowych na terenie miasta
- — Ubezpieczenie mienia i przedmiotów wartościowych
- — Pełna odpowiedzialność za bezpieczeństwo cennych dokumentów — Pełna odpowiedzialność za bezpieczeństwo cennych dokumentów
Aby uzyskać więcej informacji i porad dotyczących przeprowadzek biurowych, zostaw swoje dane kontaktowe na stronie EA LOGISTIC, a menedżer ds. klienta oddzwoni do Ciebie w dowolnym miejscu na świecie.
Niezawodna firma logistyczno-transportowa EA LOGISTIC zorganizuje wszystko, co niezbędne do transportu międzynarodowego, niezależnie od tego, gdzie znajduje się ładunek, szybko dostarczy go do dowolnego kraju w Europie.