Samodzielna przeprowadzka biura to niepotrzebny koszt dla firmy, strata czasu pracy, a w efekcie spadek zysków i obnizenie wydajności pracowników.

Prawidłowo zorganizowana przeprowadzka biura wymaga pewnego doświadczenia i profesjonalnego przenoszenia drogiego, nowoczesnego sprzętu bez strat i szkód dla firmy.

Specjalistyczna firma transportowa EA LOGISTIC świadczy pełen zakres usług logistycznych w zakresie relokacji biur.

Możemy pomóc Twojej organizacji przenieść się do nowego miejsca pracy bez zakłóceń, utrzymując efektywność pracy Twojego zespołu.

Realizujemy przeprowadzki biur:

O nas
Międzynarodowe przedsiębiorstwo transportowe

EA Logistic to międzynarodowa firma logistyczna z oddziałami w Polsce i w Chinach.

Korzystamy z własnej floty i sieci partnerskiej pojazdów na terenie Polski i Europy.

Zapewniamy sprawny i szybki transport dzięki 8-letniemu doświadczeniu w zakresie ugruntowanych procesów i infrastruktury logistycznej:

  • Firma posiada własny warsztat dla samochodów ciężarowych;
  • sieć magazynów klasy A w Polsce i w Chinach.
skonsultować się z
Wszystkie ładunki są ubezpieczone przez PZU na kwotę 300 000 euro
Licencja uprawnia do przewozu każdego rodzaju ładunków, w tym niebezpiecznych, spożywczych, farmaceutycznych, ponadgabarytowych
Ciężarówka może przyjechać w ciągu 2 godzin
input_error
Co się dzieje po opuszczeniu aplikacji?
Manager oddzwoni do Ciebie ze szczegółami dotyczącymi transportu
Przedstawi kosztorys
Sporządzi i podpisze z Tobą umowę
Samochód jest dostarczany w uzgodnionym czasie i miejscu
Nasi klienci
Firmy, które zaufały nam w zakresie transportu towarów
Flota pojazdów
Maszyny o udźwigu od 2,5 do 100 ton
Czy potrzebujesz teraz samochodu?
input_error
Jesteśmy w stanie zapewnić transport w ciągu 2 godzin:
Zadzwoń lub zostaw wiadomość
Sprawdź stawkę u swojego managera
Manager zapewni odpowiedni transport w najkrótszym czasie
Dopełnimy formalności, gdy już wyślemy auto.
Zespół
Kto jest odpowiedzialny za transport
Eugeniusz
Założyciel i dyrektor
Katarzyna
dyrektor personalny
Andrzej
Kierownik ds. logistyki
Denis
Kierownik ds. logistyki
Diana
Logistyk
Maxim
Logistyk
Anna
Logistyk
Bogdan
Logistyk
FAQ
Odpowiedzi na często zadawane pytania
Jakie usługi spedycji oferujecie dla transportu do Słowenii?
Oferujemy kompleksowe usługi spedycji dla transportu do Słowenii, w tym organizację przewozu towarów, wsparcie w procedurach celnych oraz zapewnienie terminowych i bezpiecznych dostaw.
Jakie są główne korzyści korzystania z usług transportowych do Słowenii?
Główne korzyści korzystania z usług transportowych do Słowenii to: skrócenie czasu dostawy, optymalizacja kosztów, profesjonalne wsparcie logistyczne i zapewnienie bezpiecznych przewozów towarów.
Jakie są najpopularniejsze metody transportu do Słowenii?
Najpopularniejsze metody transportu do Słowenii to drogowy, morski (poprzez porty nad Morzem Adriatyckim) oraz kolejowy, dzięki dogodnemu położeniu kraju w Europie Środkowej.
Jakie dokumenty są wymagane do międzynarodowego transportu do Słowenii?
Wymagane dokumenty to: faktura handlowa, list przewozowy, ubezpieczenie towarów, deklaracja celna, licencje i certyfikaty, w zależności od rodzaju towaru.
Masz pytania?
Napisz do nas, a my doradzimy i obliczymy koszt transportu.

Jak przebiega proces relokacji biura

EA LOGISTIC organizuje każdą przeprowadzkę biura „pod klucz”, w jak najkrótszym czasie i w efektywny sposób:

  • Złożenie zgłoszenia chęci relokacji
  • Sporządzenie zarysu pracy do wykonania, opracowanie planu działania
  • Przygotowanie planu transportu sprzętu biurowego
  • Remanent mienia i inwentaryzacja przedmiotów wartościowych
  • Prace demontażowe
  • Przygotowanie sprzętu biurowego, komputerów, sejfów, dokumentów i mebli do relokacji
  • Profesjonalne opakowanie
  • Obliczanie objętości i masy ładunku
  • Wybór najlepszego pojazdu.
  • Podpisanie umowy o świadczenie usług i odpowiedzialności
  • Załadunek sprzętu biurowego przez profesjonalnych przewoźników w wyznaczonym terminie
  • Pełna eskorta i monitoring, zapewniające wsparcie informacyjne o ruchach pojazdów
  • Po przyjeździe pod wskazany adres rozładowujemy meble, wnosimy je na piętro i montujemy.
  • Usuwanie nadmiaru śmieci i materiałów opakowaniowych.
  • Na koniec wykonanych prac dostarczamy certyfikaty, dowody dostawy i faktury.

Cechy transportu biurowego

Ze względu na dużą złożoność przeprowadzek biur i przenoszenia dokumentów, konieczne jest wcześniejsze przygotowanie się do transportu z uwzględnieniem jego specyfiki:

  • Transportowane w czystych ciężarówkach ze specjalnymi mocowaniami i wyściełanymi osłonami
  • Przeniesienie sejfu i archiwum dokumentów wymaga specjalnych pasów mocujących, a także podnośnika w przypadku wnoszenia na piętro.
  • W razie potrzeby przedmioty biurowe, sejf i archiwum z dokumentami mogą zostać przekazane firmie transportowej do przechowania i dalszego transportu.
  • Materiał do pakowania i pudła należy wcześniej zamówić w firmie transportowej
  • Jeśli przeprowadzka biura nie jest planowana w najbliższym czasie, można przygotować się do niej z wyprzedzeniem i zaplanować budżet na przeprowadzkę: sporządzić dogodny harmonogram, wybrać trasę i zarezerwować ciężarówkę.
  • Przy relokacji sklepów spożywczych dostępne są samochody – chłodnie do przewozu świeżej żywności i mrożonek.
  • Sprzęt fabryczny, maszyny są transportowane w wielkogabarytowych ciężarówkach.
  • Należy wcześniej zadbać o plan rozmieszczenia sprzętu, mebli biurowych i sejfu w nowej lokalizacji.
  • Oznaczanie pudełek i rzeczy zgodnie z nowym układem na planie, aby szybciej rozładować pudełka zgodnie z numeracją.
  • Z wyprzedzeniem sprawdź godziny otwarcia nowej przestrzeni biurowej, godziny wjazdu i wyjazdu oraz uzyskaj pozwolenie na wjazd samochodów ciężarowych do budynku lub centrum biznesowego.

Wszelkie próby samodzielnego przenoszenia sprzętu i mebli biurowych mogą zakończyć się zniszczeniem biura, utratą cennej dokumentacji oraz uszkodzeniem mienia biurowego.

Bez profesjonalnej siły roboczej, monterów i wózków widłowych przeprowadzka zajmie dużo czasu na rozładowanie i zainstalowanie sprzętu komputerowego, a tym samym zwiększy przestoje i utratę zysków zarówno małych firm, jak i dużych przedsiębiorstw.

Korzyści z pracy z nami

Zorganizowanie przeprowadzki z wyspecjalizowaną firmą transportową ma wiele zalet:

  • Całodobowe wsparcie i monitorowanie ładunku w czasie rzeczywistym
  • Możliwość przeprowadzki biura po godzinach lub w weekendy
  • Gwarantowane bezpieczeństwo Twoich rzeczy i ostrożny transport
  • Podpisanie umowy o świadczenie usług z pełną odpowiedzialnością finansową
  • Ubezpieczenie mienia biurowego na korzystnych warunkach
  • Stałe ceny zapisane w umowie
  • Skoordynowana i sprawna praca ekip przeprowadzkowych, monterów, monterów mebli i tragarzy na każdym etapie przeprowadzki, od zdejmowania zasłon po ustawianie mebli w nowym biurze.
  • Stosowanie specjalnego sprzętu i specjalnych urządzeń do szybkiego schodzenia i wchodzenia na piętra
  • Przygotowanie miejsca pracy dla pracowników firmy
  • Własne magazyny do przechowywania sprzętu biurowego i cennej dokumentacji przez dowolny okres czasu

Jeśli chcesz przenieść meble biurowe w jak najkrótszym czasie, nie zakłócając pracy swoich pracowników – EA LOGISTIC zajmie się przeprowadzką mebli biurowych i ładunku przy minimalnych zakłóceniach.

Koszt usług

Cena przeprowadzki biura zależy od zakresu świadczonych usług:

  • Odległość

W przypadku relokacji biura w granicach miasta, koszt wynajętego transportu liczony jest według stawki godzinowej.

Trasa dla przeprowadzki biura do innego miasta lub kraju liczona jest za przejechane kilometry.

  • Pracownicy

W zależności od ilości zapewnionych pracowników i wykorzystanych godzin ich pracy – płatność jest za godzinę.

  • Prace załadunkowe i rozładunkowe

Wnoszenie na piętro, montaż/demontaż mebli, demontaż i montaż rolet, ekranu plazmowego, projektora, sprzętu demonstracyjnego.

  • Opakowanie

Wszystkie cenne i kruche urządzenia są profesjonalnie zapakowane, dokumenty w pojemniku ochronnym z pełnym spisem. Do każdego rodzaju mienia stosuje się określony rodzaj materiału opakowaniowego.

W przypadku przeprowadzki biura wszystkie powyższe usługi zawarte są w podstawowej taryfie „pod klucz”.

Indywidualne podejście do każdego klienta

Każde zapytanie rozpatrujemy indywidualnie, zapewniając najlepszą możliwą cenę za przeprowadzki biur, trzymając się określonego budżetu.

Powierzenie przeprowadzki biura firmie transportowej oznacza:

  • Oszczędność własnego czasu pracy
  • Transport w dogodnym czasie
  • Eliminacja wielu problemów, związanych z poszukiwaniem opakowań, podnoszeniem ciężarów, demontażem i odłączaniem urządzeń biurowych i sprzętu komputerowego
  • Znalezienie właściwej trasy
  • Sporządzanie dokumentacji i zezwoleń na ruch samochodów ciężarowych na terenie miasta
  • Ubezpieczenie mienia i przedmiotów wartościowych
  • Pełna odpowiedzialność za bezpieczeństwo cennych dokumentów

Aby uzyskać więcej informacji i porad dotyczących przeprowadzek biurowych, zostaw swoje dane kontaktowe na stronie EA LOGISTIC, a menedżer ds. klienta oddzwoni do Ciebie w dowolnym miejscu na świecie.

Skontaktuj się z nami
Zadaj pytanie kierownikowi
Dziękujemy za twoją opinię! Skontaktujemy się z Tobą wkrótce